Ой, а тут порожньо!

Додавайте обрані товари до кошика

У кошику 0 товарів

Загальна вартість 0

The total weight 0

Оформити

Гарантія та повернення товару

ТОВ «РОСТ» гарантує якість та безпечність продукції LuxeForm і товарів інших виробників, які можна у нас придбати. Сертифікати якості на продукцію можна переглянути за посиланням на сайті (https://rost.ua/documents/certificates).

Гарантійний термін продукції LuxeForm – 3 роки, при умові належного встановлення та експлуатації; дотримання рекомендацій, що зазначені на сайті виробника у відповідних технічних посібниках; дотримання інструкцій з монтажу та експлуатації вбудованої техніки та сантехнічного приладдя; інструкцій з використання засобів догляду.

Згідно зі Статтями 8 та 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text) ви маєте право у термін до 14 днів, не рахуючи дня купівлі, повернути або обміняти будь-який придбаний товар, що не був у використанні та при збереженні його товарного вигляду (не знята захисна плівка та наявна упаковка) і розрахункового документу. Кошти повертаються не пізніше семи днів. Вироби, що виготовлені в розмір замовника, поверненню не підлягають (додаток №3).

Якщо ви виявили виробничий брак, ви можете обміняти товар або повернути кошти, для цього потрібно подати рекламацію. У рекламації вказується номер замовлення та надаються фото чи відео, де чітко видно характер браку, а також розрахунковий документ. Якщо неможливо підтвердити рекламацію лише по фото або відео, у такому випадку ми долучаємо нашого представника для детального огляду та дослідження характеру браку товару.  В деяких випадках нам потрібно провести більш глибоке дослідження. Для цього потрібно повернути продукцію за власні кошти, які будуть компенсовані в разі підтвердження рекламації. 

Рекламація не розглядається, якщо було порушено умови транспортування, зберігання, монтажу або експлуатації.

У випадку доставки товару клієнтом, за допомогою служб доставки, ТОВ «РОСТ» відповідальність за пошкодження товару під час транспортування не несе. Тож обов’язково перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію при отриманні в присутності представника служби доставки. У разі виявлення пошкоджень під час транспортування, потрібно оформити акт пошкодження у відділенні служби доставки.  Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій на вашу користь, якщо товар не було перевірено при отриманні. Будь ласка, завжди перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі.

Ми радимо користуватися доставкою, за рахунок ТОВ «Рост». В такому випадку ТОВ «Рост» компенсує будь-які механічні пошкодження та навіть втрату продукції під час транспортування. Отримуйте своє замовлення без додаткових витрат коштів та часу! 

Обмін та повернення товару відбувається у місці придбання. Рекламацію можна подати на е-mail: reklamatsiia@rost.ua, звернутись до свого менеджера або на гарячу лінію 0 800 218 001 (безкоштовно по Україні)  й подати зручним для вас способом. 

Графік роботи: 
Понеділок - П'ятниця: з 9.00 до 17.00, 
Субота: з 9.00 до 15.00.